Elérhető az előző webinár videója.
Videó lejátszása
A webinárt a Seafleet támogatta.
Készült a Graphisoft székházában, ezért külön köszönet.
A program az Innoskart Digitális Klaszter támogatásával valósult meg.
A webinárt a Seafleet támogatta.
Készült a Graphisoft székházában, ezért külön köszönet.
A program az Innoskart Digitális Klaszter támogatásával valósult meg.
Ez volt az első Budapesten tartott összejövetel, és reméljük, nem az utolsó. Sok szempontból új volt – nekünk is. Előadóink a megszokott, magas színvonalú, gondolatébresztő előadásokkal készültek, és igyekeztek minél több hasznos információt átadni.
Már csak egy hétig használhatjuk a 2023-as évben vett matricákat. 2024. február 1-től, azaz jövő csütörtöktől már csak a 2024-es évre szóló matricákkal használhatjuk a díjköteles utakat.
Azt tudjuk, általában nézve ideális autó nem létezik, a választás során mindig nagyon fontos szempont (kéne legyen), milyen célra, milyen várható autóhasználati körülmények közti üzemeltetésre keressük a jó megoldást.
A Mazda egyedi módon oldotta meg, hogy az elektromos MX-30-ban ne kelljen félni a lemerüléstől. Tett bele egy benzines áramfejlesztőt.
Odáig ért a konnektorról tölthető akkus hibridek fejlődése, hogy több márkánál is háromjegyű hatótávértékeket ad ki a szabványos ciklusban végzett mérés. Összegyűjtöttük a legnagyobb hatótávú plug-in hibrideket.
A legújabb trendek szerint egyáltalán nem biztos, hogy megéri egy városi lakosnak autót fenntartani, mikor az az idő nagy részében csak áll az utcán, viszi a költségeket, és közben foglalja a parkolóhelyet. Éppen ezért egyre többen használnak autómegosztási szolgáltatást a külföldi nagyvárosokban és Budapesten, ami a városi mobilitás jelentős átalakulását hozza magával.
A hatékony gépjárműflotta üzemeltetés tudástára